Elina Bono

Elina Bono

Kategoriat
Brändi
Markkinointi
Tekoäly
Sukupuoli
Nainen

Tietoja puhujasta

Karismaattinen Elina Bono on vaikuttavan markkinoinnin kestotähti

 

Elina Bono oli yksi ensimmäisistä, jotka ymmärsivät generatiivisen tekoälyn merkityksen markkinointiviestintään. Energisellä otteellaan hän puhuu innostavasti niin brändistä kuin rohkeasta teknologian käytöstä. Elinalla on käytännön työkokemusta brändi-, tapahtuma- ja performance-markkinoinnista, PR:stä ja myynnistä mainostajan, median ja toimiston asiantuntija- ja johtotehtävissä. Hän on motivoitunut viemään eteenpäin markkinoinnin roolia suomalaisessa yritysmaailmassa. Elina inspiroi puheenvuoroillaan ja kirjoituksillaan markkinoijia ja yritysjohtoa kohti huippua sekä valmentaa yrityksiä tekoälyn hyödyntämisestä arjessa.

 

Parhaiten hänet tunnetaan alalla monista markkinoinnin menestystarinoista kuten Oikotien “Kun aika on”, Sanoman “Aina tulee sanomista” ja VR:n “Matkalla”, mutta eniten hän syttyy myynnin ja markkinoinnin yhteistyöstä – AI-boostattuna tai ilman.

 

Aiheet esimerkiksi

  • Markkinointi
  • Generatiivisen tekoälyn hyödyntäminen markkinoinnissa
  • Brändi
  • Strategia
  • Luovuus
  • Mainonta
  • Rohkeus