
Marjo Rantanen
Keskeiset aiheet
- Miten luoda paras asiakaskokemus
- Miten lisätä työhyvinvointia
- Miten menestyt tunnelmamuotoilulla
- Miten tunnelmaa johdetaan muutoksessa
- Miten menestyt yrittäjänä
Tietoja puhujasta
Tulevaisuuden menestyjä muotoilee tunnelmaa!
Marjo Rantanen on tunnelmamuotoilun kehittäjä, tietokirjailija ja yksi Suomen suosituimpia ja palkituimpia ammattipuhujia. Hän on omistautunut työelämän tunnelman ja vuorovaikutuksen kehittämiseen. Hän on tunnettu inspiroivista ja vaikuttavista puheenvuoroistaan, jotka käsittelevät muun muassa työyhteisön tunnelmaa, vuorovaikutusta ja johtamista. Hänen esityksensä ovat yhdistelmä asiantuntemusta, käytännön esimerkkejä ja huumoria, jotka jättävät kuulijoihin pysyvän vaikutuksen.
Marjon asiantuntemuksensa yhdistää syvällisen ymmärryksen ihmisten välisestä dynamiikasta ja käytännönläheiset työkalut, jotka auttavat organisaatioita luomaan positiivisia ja tuottavia työympäristöjä. Hän on voittanut useita vuoden puhuja palkintoja ja on haluttu puhuja niin työhyvinvointi- ja kehittämispäiville kuin pienempiin tiimien kick offeihin tai yrittäjien iltamiin. Marjolla on kyky puhutella sekä yrityksen ylintä johtoa kuin uraansa aloittelevia nuoria tai yrityksen tärkeitä sidosryhmiä.
Marjon puheenvuoroissa kuulet mm.:
- Mitä kaikkea kannattaa muotoilla kun haluat muotoilla tunnelmaa, mitkä ovat tunnelman elementit?
- Miksi tunnelmalla on väliä: miten se lisää kassavirtaa ja hyvinvointia?
- Mitä tehdä tunnelmanpilaajille?
- Miten tahdittaa omaa ja toisten tunnelmaa – tätä on pacing
- Mitkä ovat tunnelman supervoimat – niin asiakkaille kuin itselle?
Valmentajalisenssit:
- Luontaiset Taipumukset -valmentaja
- Esihenkilön tyyli -valmentaja
- Työryhmän taipumukset -valmentaja
- Henkilökemia -valmentaja
Lisäksi Marjo on stand up -koomikko, mikä tuo hänen esiintymisiinsä ainutlaatuista energiaa ja viihdyttävyyttä.
Marjo Rantanen on erinomainen valinta tilaisuuksiin, joissa halutaan inspiroida kuulijoita, kehittää työyhteisön vuorovaikutusta ja luoda positiivista tunnelmaa.
Asiakaspalaute
Arvosteluja ei vielä ole. Ole ensimmäinen, joka kirjoittaa yhden.